Najlepszy ruch marketingowy fotografa jaki widzieliśmy! Fotograf Casey Templeton mieszkający w Richmond w USA, wcześniej nie próbował promować swojej twórczości na jakąś większą skalę, jednak pewnego dnia stwierdził, że chce robić coś więcej, pchnąć swoją karierę do przodu i właśnie w tym celu stworzył rewelacyjny gadżet reklamowy. Aby najlepsze agencje artystyczne zainteresowały się jego pracami, przygotował podarunki, wizytówki w postaci małych paczek - 300 sztuk rozesłał po całym kraju. Reakcje były natychmiastowe i bardzo pozytywne, zrobił świetne pierwsze wrażenie na swoich potencjalnych klientach. Jedna z osób, która otrzymała tą nietypową wizytówkę, powiedziała:
“As an art buyer, I get a lot of little promotional pieces. I am spoiled. BUT, yours was so well put together and well done that I stopped everything I was doing and went to your website. NOT to my surprise your work is just as thoughtful, innovative and touching as your promotional piece. I officially have a work crush on you. Please come and see us so we can put you to work ASAP.:)”
("Jako osoba kupująca sztukę dostaję mnóstwo promocyjnych gadżetów. Twój podarunek był tak świetnie zaprojektowany, stworzony i ułożony, że zatrzymałam się na chwilę, obejrzałam wszystko w pudełku i z chęcią weszłam na twoją stronę. Nie zdziwiłam się, ze twoje prace są tak bardzo przemyślane, innowacyjne i ujmujące, jako zdjęcia promocyjne. Spotkajmy się, jak najszybciej i porozmawiajmy o współpracy :) )"
Mimo, że samo przygotowanie i zaprojektowanie gadżetu reklamowego kosztowało fotografa aż 15 000 $, to myślimy, że naprawdę było warto!



